پیست اسکی فریدونشهر راه افتاد

فرماندار فریدونشهر گفت: با بهبود شرایط جوی و فراهم شدن ایمنی لازم در محوطه و مسیرهای منتهی به «پیست اسکی فریدونشهر»، این مجموعه ورزشی از امروز آماده پذیرش علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی است.

به گزارش مملکت آنلاین، حمید رحیمیان اظهار کرد: پیست اسکی فریدونشهر در هفته گذشته آماده بازگشایی و بهره‌برداری برای استفاده عموم بود.

وی در ادامه افزود: به دلیل بارش برف در اواخر هفته گذشته و ایجاد شرایط ناایمن برای تردد رانندگان در محورهای شهرستان فریدونشهر، بازگشایی مکان یاد شده به تعویق افتاد.

فرماندار فریدونشهر در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به شرایط مطرح شده، در راستای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و گردشگران، تصمیم گرفته شد بازگشایی این مجموعه پس از پایان بارش‌ها و در زمان برقراری شرایط جوی پایدار انجام شود.

وی توصیه کرد: شهروندان و گردشگران ضمن رعایت نکات ایمنی، با تجهیزات کامل و توجه به اطلاعیه‌های صادره، از امکانات پیست مذکور استفاده کنند.

انتهای پیام/

نویسنده: روژین حیدری

ارسال نظر