حضور شبانه ماموران کنترل دوپینگ در اردوی پرسپولیس

ماموران کمیته مبارزه با دوپینگ در اردوی پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تهران حاضر شدند.

به گزارش مملکت‌آنلاین، عصر امروز و در خلال برگزاری اردوی سرخپوشان پیش از دربی، ماموران کنترل دوپینگ در هتل اوین حاضر شدند و از دو بازیکن پرسپولیس تست‌های لازم را گرفتند.

سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان دو بازیکن پرسپولیس بودند که به انتخاب ماموران کنترل دوپینگ، تست‌های مربوط را انجام دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادی می‌رود.

منبع: مهر

ارسال نظر