سردشت در آذربایجان‌غربی میزبان چهارمین جشنواره انگور سیاه

چهارمین جشنواره انگور سیاه سردشت برگزار می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، صلاح محمدی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت گفت: چهارمین جشنواره انگور سیاه سردشت از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در سایت گردشگری شهر ساحلی نلاس برگزار می‌شود. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت افزود: انگور سیاه این شهرستان به عنوان یک محصول استراتژیک و برند ملی می‌تواند در زمینه صادرات و ایجاد ارزش افزوده نقش مؤثری ایفا کند. 

او به اهمیت جشنواره انگور سیاه اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره فرصتی مناسب برای حمایت از کشاورزان و جذب سرمایه‌گذاران در بخش صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و بازاریابی محصولات کشاورزی و نیز توسعه گردشگری کشاورزی در سردشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر