تصادف شدید اتوبس با کامیون در جاده بیرجند، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد اتوبوس با کامیون بنز کیلومتر پنج جاده بیرجند ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ محمد امیر کاظمی افزود: این حادثه ساعت ۲۰:۴٠ دقیقه دیشب بر اثر برخورد اتوبوس با کامیون بنز در کیلومتر پنج جاده بیرجند (روبه روی روستای شوکت آباد) ۱۰ نفر مصدوم شدند که هشت نفر سرپایی مداوا و ۲ نفر هنوز بستری هستند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان امام رضا بیرجند منتقل شدند ادامه داد: اتوبوس از مبدا سرخس به زاهدان در حرکت بوده است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی عنوان کرد: دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی، آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر