کشف زمین خواری میلیاردی در شهر طارم

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف ۶ هکتار زمین خواری در شهرستان طارم به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با حکم قضایی زمین‌های تصرف شده، خلع ید شد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محرمعلی قاسمی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: در پی کسب اخبار پلیسی مبنی بر زمین خواری و تصرف از اراضی ملی واقع در یکی از روستاهای شهرستان طارم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در معیت کارشناسان اداره کل منابع طبیعی از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف غیرمجاز زمین مذکور، ۶ هکتار زمین را با حکم قضایی رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیرمجاز را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا متهم شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر