عابدینی: تا آخر ایستادم ولی در مجمع غریب بودم

نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال به انتخاب دوباره مهدی تاج واکنش نشان داد.

به گزارش مملکت آنلاین، امیر عابدینی نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال امروز شنبه پس از انتخاب دوباره مهدی تاج، اظهار داشت: این که مجمع برگزار شد خوب بود و هیچ مشکلی نداشت اما اگر یادتان باشد و صادقانه نوشته باشید، من پیش‌بینی کرده بودم. اول این که گفتم تا آخر می‌ایستم که ایستادم و گفتم اگر یک رای داشته باشم، نامزد می‌مانم.

وی ادامه داد: گفتم تا آخر می‌ایستم و ایستادم و گفتم یک رأی داشته باشم، در وسط صحن مجمع هستم و یک جمله‌ای گفتم که امیدوارم یادتان باشد. گفتم من به رأی مجمع احترام می‌گذارم و دلخور نمی‌شوم. مجمع است و رأی خودش دارد، اما من در این مجمع غریب بودم.

انتهای پیام/

ارسال نظر