پیدا شدن چهار گردشگر گمشده در جنگل‌های سی‌سنگان نوشهر

نجاتگران هلال احمر مازندران چهار گردشگر گمشده در جنگل‌های سی‌سنگان نوشهر را سالم پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

به گزارش مملکت آنلاین، ساعت ۱۷ روز جمعه هفته گذشته گزارش گمشدن چهار نفر در جنگل‌های دشت ممرز سی‌سنگان محدوده آبشار کیامید نوشهر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مازندران اعلام و نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات سی‌سنگان با آمبولانس هلال‌ احمر به محل مذکور اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر نوشهر پس از بررسی و جست وجوی ۱۰ کیلومتری در منطقه صعب‌العبور جنگل سی‌سنگان، افراد گمشده را سالم پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

پیشتر در آبان ماه امسال هم مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن ۲ گردشگر مفقودی در جنگل‌های ذرات چالوس خبر داد.

غلامعلی فخاری اظهار کرده بود که ۲ مرد که در جنگل ذوات چالوس مفقود شده بودند با تلاش تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر پیدا شدند.

وی افزود: حادثه مفقودی در شب ۱۰ آبان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

فخاری بیان کرد: بعد از اعزام ۲ تیم امدادی از پایگاه آزادراه و شعبه چالوس در منطقه مذکور و آغاز عملیات جستجو، ۲ مفقودی را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر