گازگرفتگی، ۶ نفر را در تفت راهی بیمارستان کرد

مسمومیت احتمالی با مونوکسید کربن ، ۶ نفر را عصر سه شنبه در شهرستان تفت استان یزد، راهی بیمارستان کرد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، دکتر سید محمد جواد میرجلیلی، رئیس اورژانس استان گفت: ساعت ۱۶:۰۷ عصر سه شنبه ۴ دیماه ۱۴۰۳ ، حادثه‌ ی کاهش سطح هوشیاری ۶ نفر با احتمال مسمومیت با مونوکسید کربن به مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

میرجلیلی افزود : ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های نیر، بخ، گاریزات، بنادکوک، علی‌آباد، غنی‌زاده و تنگ‌چنار جهت امدادرسانی به مصدومان اعزام و همگی مددجویان به بیمارستان شهید بهشتی تفت اعزام شدند .

به گفته وی بررسی‌های اولیه احتمال گازگرفتگی ناشی از مونوکسید کربن (CO) را مطرح کرده است، اما علت دقیق این مسمومیت هنوز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر