مسمومیت شش نفر در اثر نشت گاز در آبادان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مسمومیت شش نفر در اثر نشت گاز CO2 از بخاری در خرمشهر خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، افشین دریانبرد اظهار کرد: در پی مسمومیت با گاز CO۲ که ساعت ۸:۰۴ امروز (۱۵ آذرماه) در منازل بهزیستی در خیابان رزمندگان ۲۹ خرمشهر رخ داد، شش نفر دچار مسمومیت شدند.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: این حادثه به دلیل نشت گاز CO2 از بخاری رخ داد. شش مصدوم این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به نامی درمانی انتقال یافتند و سه نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری و سه نفر ترخیص شدند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر