کشف ۲۵ دستگاه ماینر قاچاق از یک سردخانه در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲۵ دستگاه ماینر ( دستگاه اسخراج ارز) قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال از یک سردخانه متروکه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در این سردخانه متروکه، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق و یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی قضائی، به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در بازرسی از سردخانه متروکه، تعداد ۲۵ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد که کارشناسان امر ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر