فوت دو نفر در چالوس بدلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز

فرماندار چالوس گفت: دیشب ۲۸ نفر با وضعیت مسمومیت الکلی به بیمارستان طالقانی چالوس مراجعه کردند که دو نفر آنها فوت کردند و مابقی در حال درمان هستند.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد شریفی با اشاره به مراجعه ۲۸ نفر طی شب گذشته با مسمومیت الکلی به بیمارستان طالقانی چالوس اظهارکرد: دو نفر از این افراد به علت نامناسب بودن وضعیت فوت کردند.

وی افزود: مابقی افراد نیز تحت درمان هستند که عده‌ای در حال دیالیز و عده‌ای نیز به صورت سرپا در حال درمان هستند.

فرماندار چالوس گفت: اینکه مابقی افراد آیا به صورت کامل درمان خواهند شد ظرف ساعت‌ها و روزهای آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر