یک زن سرپرست سازمان خصوصی سازی شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم زهره عالی پور را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، در حکم عبدالناصر همتی برای عالی پور آمده است: عزت، توفیق و سربلندی سرکار عالی را در انجام مأموریت های محوله از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر