اولین نشست خبری رئیس جمهور با ۳۰۰ خبرنگار در حال برگزاریست

نخستین نشست خبری رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی از لحظاتی پیش با حضور ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در حال برگزاریست.

به گزارش مملکت آنلاین، نخستین نشست خبری رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی از لحظاتی پیش با حضور ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی آغاز شد.
۳۰۰ رسانه داخلی و خارجی بنا در اولین نشست خبری مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری ایران حضور پیدا کرده‌اند. پزشکیان را در بدو ورود به سالن، را وزرای امور خارجه، صنعت و کشاورزی همراهی کردند.

 برای اولین بار از تمام رسانه‌ها، مجلات، نشریه‌ها و پایگاه‌های خبری کشوری و محلی برای حضور در نشست خبری رییس جمهور دعوت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر