ساعات کاری در استان سمنان تغییر کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساعت کاری اداره‌های استان فردا شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ به خاطر گرما کاهش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد حمیدی روز جمعه به رسانه‌ها افزود: ساعت کاری اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی استان سمنان فردا شنبه ششم مرداد دلیل افزایش دما ۲ ساعت کاهش یافت.

وی گفت: به دلیل گرمای هوا و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان فردا شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ به‌صورت دورکاری است.‌

وی بیان کرد: ساعت فعالیت دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان فردا تغییری نخواهد داشت.

حمیدی با تاکید بر اینکه ساعت فعالیت بانک‌های استان نیز در روز شنبه ۲ ساعت کاهش می‌یابد، ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی استان موظفند تمام سامانه‌های سرمایشی و خنک‌کننده را از ساعت ۱۰ صبح خاموش و تا زمان فعالیت دستگاه از دیزل ژنراتور و مولدهای انرژی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر