احتمال واگذاری تیم والیبال شهرداری گنبد به بخش خصوصی
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از واگذاری تیم والیبال شهرداری این شهر به بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: با موافقت اعضای شورا، مصوبه این موضوع برای تایید به کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ارسال و پس از تایید مقدمات کار انجام خواهد شد.
به گزارش مملکت آنلاین، یحیی عباسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سرمایهگذار از تهران برای تیمداری والیبال گنبدکاووس اعلام آمادگی کرده که پس از تایید مصوبه شورای شهر در کمیته انطباق فرمانداری شهرستان، مقدمات آن انجام خواهد شد.
وی بابیان اینکه شهرداری گنبدکاووس سال گذشته حدود ۳۶۰ میلیارد ریال صرف حمایت از برخی رشتههای ورزشی کرده است، افزود: فقط ۲۸۰ میلیارد ریال آن درحوزه تیمداری والیبال هزینه شد.
عباسی ادامه داد: برابر قوانین موجود، شهرداریها نمیتواند در رشتههای ورزشی تیمداری کنند اما حمایت مالی در حد توان، از تیمهای ورزشی منع قانونی ندارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر