دبی امارات نخستین شهر دوستدار بدمینتون جهان شد
بر اساس گزارش مجله «سیدتی» امارتنشین دبی از سوی فدراسیون بین المللی بدمینتون به عنوان نخستین شهر دوستدار این ورزش معرفی شد.
به گزارش مملکت آنلاین به نقل از صحافه العرب، بر اساس گزارش مجله «سیدتی» امارتنشین دبی از سوی فدراسیون بین المللی بدمینتون به عنوان نخستین شهر دوستدار این ورزش معرفی شد.
فدراسیون بین المللی بدمینتون به منظور قدردانی از تلاشهای مستمر امارتنشین دبی از سال ۲۰۱۴ به منظور گسترش و توسعه این ورزش المپیکی در این شهر، کشور امارات و حتی جهان، این امارتنشین را به عنوان نخستین شهر دوستدار بدمینتون در جهان و اولین الگوی جهانی بهترین تمرینات در این ورزش معرفی کرد.
اعطای نشان تقدیر به امارتنشین دبی روز گذشته در مراسم جشنی توسط شورای ورزش دبی و با حضور سعید حارب دبیرکل شورای ورزش دبی، دیوید کاپلو رئیس توسعه بدمینتون در فدراسیون بین المللی بدمینتون، یان رایت، مدیر توسعه فدراسیون بین المللی بدمینتون و نوره الجسمی رئیس فدراسیون بدمینتون امارات انجام گرفت.
دیوید کاپلو در این خصوص تصریح کرد: پس از گذشت ۱۰ سال از راهاندازی این بازی در دبی، ۱۰۰۰ مربی بدمینتون، ۹۰۰ مربی آموزش تخصصی و بیش از ۳۰۰ داور واجد شرایط در سراسر دبی حضور دارند و ما خوشحالیم که این فدراسیون به مرکزی برای آمادهسازی قهرمانان المپیک تبدیل شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر