کودک ۱۸ ماهه کرمانشاهی در حمام جان سپرد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مرگ کودک ۱۸ ماهه به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود قلعه‌سفیدی امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در جمع خبرنگاران از مرگ کودک ۱۸ ماهه به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن خبر داد.

وی افزود: این سانحه دلخراش بامداد دهم خرداد به علت گاز گرفتگی در حمام رخ داد و در این حادثه یک کودک ۱۸ ماهه فوت و یک نفر راهی بیمارستان شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این حادثه در شهرک متخصصان به وقوع پیوست که مصدوم توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر