درگذشت یک نفر در شهر بافت بدلیل گازگرفتگی

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یک نفر در داخل خودرو سنگین بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهر بافت جان خود را از دست داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سید محمد صابری اظهار کرد: فردی ۳۱ ساله به دلیل روشن کردن پیک نیک در خودروی سنگین دچار گازگرفتگی شد و جان باخت.

وی با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت ۱۳ امروز رخ داده است، افزود: یک دستگاه آمبولانس به بلوار شهید بهشتی بافت، محل این حادثه اعزام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر