یک حادثه گازگرفتگی دیگر این بار در اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت سه نفر با گاز مونواکسید کربن در پی وجود اشکال در پکیج خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، عباس عابدی اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ساعت ۱۷:۰۷ امروز _پنجشنبه پنجم بهمن_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در خیابان کاوه و به علت وجود اشکال در پکیج رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: سه نفر در پی این حادثه مسموم و به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر