طرح توسعه بنادر گناوه، دیلم و ریگ عملیاتی می‌شود

استاندار بوشهر از آغاز طرح توسعه سه بندر این استان جنوبی ایران خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، احمد محمدی‌زاده در بازدید از طرح توسعه بنادر استان گفت: توسعه بنادر از اولویت‌های اساسی مدیران استان است و برای رشد اقتصاد دریاپایه اهتمام جدی داریم.

وی افزود: برای طرح توسعه سه بندر مصوبه گرفته‌ایم که توسعه بندر گناوه از ابتدای سال، کلنگ‌زنی شده و طرح توسعه بندر دیلم و بندر ریگ نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه آب، درمان و راه کارهای بزرگی در استان در حال انجام است به طرح‌های سدسازی پرداخت و افزود: سدهای باغان و اخند آبگیری شدند و سدهای دالکی و دشت پلنگ نیز تا پایان سال آینده آبگیری می‌شوند.

وی از فعال شدن آزادراه بوشهر شیراز خبر داد و تصریح کرد: تکمیل این آزادراه، علاوه بر ایمنی مسیر، موجبات کاهش مسیر نیز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر