ظریف راهی دوحه شد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در «فروم دوحه» تهران را به مقصد قطر ترک کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، ظریف قرار است ضمن سخنرانی در فروم دوحه دیدار و گفتگوهایی نیز در حاشیه این نشست با برخی همتایان  خود داشته باشد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر