شاهمیری: ارومیه بهترین میزبانی تاریخ والیبال قهرمانی آسیا را داشته است

عضو کمیته کنترل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: در روزهای اخیر شاهد بهترین میزبانی مسابقات در شهر ارومیه بوده ایم که باید از دست اندرکاران آن تشکر کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد شاهمیری روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا افزود: کیفیت میزبانی این رقابت‌ها پنج برابر کیفیت میزبانی ژاپن در دوره گذشته است.

وی اضافه کرد: ارومیه در میزبانی این دوره از رقابت‌ها سنگ تمام گذاشته است.

وی اظهار کرد: عاشق هواداران ارومیه‌ای هستم و بهترین داوری‌هایم را در این شهر انجام داده‌ام؛ آن‌ها همیشه با تشویق و مهربانی‌هایشان به من لطف داشته‌اند و یادگاری من از این شهر این است که آنها به من لقب «شاهمیری تورک اوغلو» را داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر