۵ زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل خواهندشد

پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.

به گزارش مملکت آنلاین، با تلاش و پیگیری وزارتخانه‌های امور خارجه، دادگستری و نمایندگی کشورمان در ایروان پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
انتظار می‌رود این رویه موجب تسهیل و هماهنگی بیشتر مراجع قضایی و انتظامی دو کشور شود.
وزارت امور خارجه با همراهی سایر دستگاه‌های ذیربط، پیگیری عفو و آزادی زندانیان ایرانی در مناسبت‌های مختلف و یا انتقال آنان به کشور را در اولویت برنامه‌های حمایت کنسولی و قضایی خود قرار داده و بر همین اساس با برگزاری کمیسیون‌های مشترک کنسولی برای انعقاد و اجرای موافقت‌نامه‌های معاضدت قضایی و انتقال محکومان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر