یک تن موادمخدر سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان طی درگیری‌های مسلحانه هفت سوداگر مرگ دستگیر،پنج دستگاه خودرو سواری توقیف و در بازرسی از خودروها یک تن و ۲۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

یک تن موادمخدر سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله‌های موادمخدر از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام در ۷۲ ساعت گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با پنج دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های ایرانشهر- دلگان و زابل بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر