شش کشتی‌گیر و داور از آذربایجان‌غربی در جام تختی حضور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سه کشتی گیر استان در قالب تیم جوانان در مسابقات جام تختی حضور دارند و سه داور نیز از استان قضاوت خواهندکرد.

شش کشتی‌گیر و داور از آذربایجان‌غربی در جام تختی حضور دارند

به گزارش  مملکت آنلاین، سجاد بیرامی گفت: آذربایجان‌غربی با توجه به ظرفیت و پتانسیل به یکی از قطب های میزبانی از رخدادهای بین المللی ورزش کشور تبدیل شده است و در طی این دو روز مسابقات کشتی آزاد جام تختی با حضور تمام ستارگان کشتی کشور در ارومیه برگزار خواهدشد و امیدواریم بامیزبانی و حضور کشتی گیران تراز اول دنیا در ارومیه موجب رشد فنی و ارتقای کشتی استان شود و در آینده شاهد حضور کشتی گیرانی از آذربایجان‌غربی در تیم های ملی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: ۳ کشتی گیر استان فردین نوایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، یاشار گله بانی در وزن ۷۹ کیلوگرم و عادل پناهیان در وزن ۸۶ کیلوگرم  درتیم ملی جوانان حضور دارند ضمن اینکه سه داور نیز از استان در رقابت‌ها قضاوت خواهندکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال یک تیم از خوی به نمایندگی از استان در لیگ دسته یک حضور دارد و برنامه ریزی شده یک تیم نیز از استان در لیگ برتر کشتی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با حمایت ها و سیاست هایی که در طول دو سال اخیر اجرا شده تعداد کشتی گیران استان از ۵۵۰ کشتی گیر به ۵هزار کشتی گیر افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این رشته بیش از پیش در استان فعالتر شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر