یک والیبالیست دیگر ایرانی در راه لژیونر شدن

طبق اعلام برخی منابع اروپایی، علی‌اصغر مجرد که به‌تازگی ریکاوری پس از مصدومیت را آغاز کرده به‌زودی به یک تیم والیبال در قاره‌سبز خواهد پیوست.

یک والیبالیست دیگر ایرانی در راه لژیونر شدن

به گزارش مملکت آنلاین، در روزهایی که لیگ‌های والیبال دنیا تعطیل هستند، علی‌اصغر مجرد که یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران در سال‌های اخیر بوده در ماه‌های اخیر بدشانسی‌هایی آورده و چند مصدومیت بعد از المپیک ۲۰۲۱ توکیو به او اجازه نداده که توانایی‌های ویژه خود را در تیم‌های ایرانی یا خارجی به نمایش بگذارد.

مجرد اخیراً بعد از آخرین مصدومیت خود به امارات سفر کرده تا مراحل درمانی‌اش را در دبی پشت‌سر بگذارد. اگرچه روند بهبود مجرد در حال انجام است اما او در لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی نخواهد کرد. این سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران فصل گذشته در تیم ایفا سرام اردکان به میدان رفت اما حالا اخبار جدیدی در رابطه با او به گوش رسیده است که در نوع خود جالب توجه است.

براساس برخی اخباری که شنیده می‌شود، علی‌اصغر مجرد فصل آینده لژیونر خواهد شد و برای یک تیم اروپایی به میدان خواهد رفت.

او به توافقاتی با این تیم اروپایی دست پیدا کرده و به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در هفته‌های آینده رسماً از تیم جدید مجرد رونمایی خواهد شد تا مجرد نیز به جرگه لژیونرهای والیبالیست کشورمان ملحق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر