کشف و توقیف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف و توقیف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در شهرضا

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ شکرالله پورخاقان اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند و موفق شدند شش دستگاه جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون خارجی که پشت بار اصلی کامیون جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، یک متهم نیز دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های پلیس است و مأموران انتظامی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر