پیدا شدن هفت کوهنوردی مفقودی در استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به امدادرسانی در سه حادثه مفقودی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: هفت نفر در قالب ۲ گروه در ارتفاعات کوه هزار راین و یک نفر در کوهستان سیرجان مفقود شدند که با تلاش امدادگران به سلامت نجات یافتند.

پیدا شدن هفت کوهنوردی مفقودی در استان کرمان

به گزارش مملکت آنلاین، رضا فلاح افزود: گزارش مفقودی ۲ نفر در کوه دیشب به جمعیت هلال احمر گزارش و بلافاصله تیم امداد و نجات این جمعیت برای نجات این افراد به محل حادثه اعزام شد.

تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان کرمان پس از اعزام به محل حادثه، عملیات جست و جو و نجات را آغاز کرد تا اینکه امدادگران امروز افراد حادثه دیده را پیدا و در سلامت کامل به پایین کوه منتقل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین با اشاره به انجام عملیات نجات پنج نفر مفقودی دیگر در کوه هزار کرمان عنوان کرد: در پی گرفتار شدن این افراد در کوه، زود یک تیم کوهستان برای انجام امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند و افراد مذکور را به محل امن منتقل کردند که امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.

فلاح در ادامه با اشاره به گزارش مفقود شدن مردی میانسال در روستای بید شیرین بخش بلورد شهرستان سیرجان گفت: یک تیم امداد و نجات برای انجام عملیات جست و جو و نجات به این منطقه اعزام و فرد حادثه دیده پیدا شد و امدادگران او را تحویل خانواده دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر