وعده افتتاح جاده میاندوآب-میانه بعد از ۳۳ سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جاده میاندوآب - میانه (سرچم) که عملیات احداث آن ۳۳ سال پیش آغاز شده بود، هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهدرسید.

به گزارش مملکت آنلاین، یاسر رهبردین در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان میاندوآب اظهار کرد: بسیاری از طرح‌هایی که قبل از دولت سیزدهم متوقف بودند در این دولت با تخصیص‌های انجام‌گرفته فعال شده‌ و با سفر معاون اجرایی رییس‌جمهور به استان و شهرستان میاندوآب، شرکت زیرساخت و وزارت راه قول دادند تا در هفته دولت جاده میاندوآب - میانه (سرچم) زیر بار ترافیک برود.

وی افزود: طی بازدیدهای انجام‌ گرفته، سرعت احداث جاده میاندوآب - میانه، کمربندی و کنارگذر شمال غربی میاندوآب خوب بوده و با توجه‌ به سفر معاون اجرایی رییس جمهور تخصیص‌های خوبی نیز داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: محور میاندوآب - میانه (سرچم) یکی از پروژه‌های مهم و پیرترین جاده در دست احداث در منطقه است که ۳۳ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شد و اکنون تکمیل آن از خواسته‌های مهم مردم میاندوآب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر