اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ ملی بسکتبال ۳x۳

فدراسیون بسکتبال ایران زمان آغاز مسابقات لیگ ملی ۳x۳ را اعلام کرد.

اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ ملی بسکتبال ۳x۳

به گزارش مملکت آنلاین، با تصمیم سازمان بسکتبال سه‌نفره فدراسیون بسکتبال ایران، مسابقات لیگ ملی بسکتبال ۳x۳ در سه هفته پایانی خرداد ۱۴۰۲، در دو سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک برگزار خواهد شد.

لیگ ملی بسکتبال ۳x۳ ایران با حضور ۱۶ تیم لیگ برتری و شرکت هفت تیم دسته‌یکی پیگیری خواهد شد که برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این مورد می‌تواند به لینک زیر مراجع کنید.

در اطلاعیه فدراسیون بسکتبال آمده است:

با توجه به هماهنگی و سازماندهی های انجام شده توسط سازمان بسکتبال ۳x۳ این برنامه‌ریزی صورت پذیرفته تا در دو سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک مسابقات برگزار شود.

با توجه به فصل قبل برگزاری رویداد اسامی ۱۶ تیم لیگ برتر به همراه  ۷ تیم لیگ دسته یک از پیش مشخص است که در لیگ ملی به رقابت خواهند پرداخت.

در ارتباط با تیم های علاقمند جدید به اطلاع می رساند به جهت تکمیل تیم های لیگ دسته یک مسابقات مرحله مناطق (رنکینگ) در هفته ابتدایی خرداد ماه برگزار می شود  و ۹ تیم برتر این رقابت ها به لیگ دسته یک راه یافته و به سه هفته رقابت با تیم های این لیگ می‌پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری و ورودیه مسابقات با دبیر سازمان بسکتبال‌۳x۳ فدراسیون بسکتبال با شماره تماس ۰۹۱۲۹۵۹۷۲۳۳ تماس حاصل نموده و به صورت رسمی از طریق ایمیل 3x3iranbasketball@gmail.com اعلام آمادگی رسمی خود را به اطلاع سازمان بسکتبال ۳x۳ برسانید.

مهلت ثبت نام تا تاریخ دوشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۲خواهد بود و این تاریخ تمدید نخواهد شد،

خاطر نشان می‌گردد در ایمیل ارسالی توسط سرپرست تیم حتما معرفی نامه هیات استان به پیوست ارسال گردد، در غیر اینصورت حضور تیم علاقمند در رویداد امکانپذیر نخواهد بود. این مرحله از رویداد در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر