سرمربی تیم ملی امید، ایرانی است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیش از این گزینه خارجی برای هدایت تیم امید وجود داشت اما با توجه به اینکه لیگ خوب و پویایی داریم، به این نتیجه رسیدیم که سرمربی امیدها ایرانی باشد.

سرمربی تیم ملی امید، ایرانی است

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی محمدنبی پس از پایان نشست با رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم امید اظهار داشت: نشست خیلی خوبی برگزار شد و مهدی تاج، حبیب کاشانی حضور داشتند و همچنین از طریق اسکایپ با امیر قلعه‌نویی ارتباط برقرار کردیم. جلسات و نشست‌های خیلی خوبی هم با کمیته ملی المپیک داشتیم، از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت زمانی است که ما باید نفرات تیم ملی امید را آپلود کنیم و از این موضوع آگاهیم.

وی افزود: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این باره انجام شده و با توجه به اینکه نشست امروز خیلی خوب بود و نقطه نظراتی مطرح شد به زودی سرمربی تیم امید ایران معرفی خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گزینه هدایت تیم امید ایران در حال حاضر لیگ برتری است یا لیگ آزادگان، اضافه کرد: چهارچوبی برای این کار تعیین شده است، در این چهارچوب مربیان لیگ برتری و آزادگانی هستند. جلسه امشب سه ساعت به‌ طول انجامید و در این جلسه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران نظرات خود را اعلام کرد. ما بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم.

نبی تصریح کرد: پیش از این گزینه مربی خارجی وجود داشت اما با توجه به اینکه لیگ خوب و پویایی داریم که کیفیت فنی بالایی دارد به این نتیجه رسیده‌ایم سرمربی تیم امید ایرانی باشد.

وی افزود: حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید فعالیت می‌کند. او ارتباط کلامی و قلبی خوبی با مجموعه دارد. در حال کار کردن روی شاخص‌ها هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای هیچکدام از ما فرقی نمی‌کند و فقط به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستیم.

نبی افزود: فردا عازم قطر می‌شوم تا در کارگاهی که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کنم؛ البته امیر قلعه‌نویی اکنون در دوحه حضور دارد و ما هم برای همان ورک‌شاپ و قرعه‌کشی به او ملحق می‌شویم، اگر جلساتی که مهدی تاج دارد اجازه دهد او نیز خواهد آمد.

وی اظهار داشت: قرعه برای ما اهمیتی ندارد. امیدواریم در جام ملت‌های آسیا با یک برنامه‌ریزی خوب و حمایت رسانه‌ای کار را دنبال کنیم. تقویم تیم ملی خیلی فشرده است. باید خرداد در مسابقات کافا شرکت کرده و شهریور نیز دیدارهای دوستانه داریم. در مهر نیز تورنمنتی به میزبانی اردن برگزار می‌شود. بلافاصله در آبان مسابقات مقدماتی جام جهانی را داریم و سپس جام ملت‌ها در ژانویه انجام می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی‌های لازم برای پر کردن فیفادی‌ها برای تنظیم تقویم تیم ملی با باشگاه‌ها و کشورهایی که مدنظر سرمربی تیم ملی هستند انجام می‌شود، مکاتبات رسمی نیز خواهیم داشت و در نهایت باید تاییدیه را از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر