پیدا شدن حسد فرد مفقود شده در ارتفاعات کوه‌های رفسنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پیکر بی‌جان فرد مفقود شدن در کوه‌های رفسنجان با تلاش چند ساعته امدادگران عصر امروز(دوشنبه) پیدا شد.

پیدا شدن حسد فرد مفقود شده در ارتفاعات کوه‌های رفسنجان

به گزارش مملکت آنلاین، رضا فلاح با اشاره به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات (E.O.C) جمعیت هلال احمر استان کرمان از این حادثه افزود: حادثه مفقودی یک نفر در کوه‌های محدوده روستای اودرج رفسنجان، توسط مردمی گزارش شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم کوهستان از پایگاه مرکزی جمعیت هلال احمر رفسنجان در ساعت ۲۳ دیشب(یکشنبه) به منطقه اعزام شد که امدادگران پس از ساعت ها عملیات جست و جو ، جسد فرد متوفی را پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه عملیات امدادرسانی این حادثه تا عصر امروز با مشارکت امدادگران هلال احمر و نیروهای مردمی ادامه یافت عنوان کرد: صبح امروز موتور این فرد پیدا شد و امدادگران با ادامه امدادرسانی پیکر او را نیز در کوهستان یافتند.

فلاح در تشریح روند امدادرسانی این حادثه نیز گفت: تیم کوهستان با برپایی کارگاه نجات، با توجه به صعب العبور بودن دسترسی به محل، پیکر بی‌جان این فرد را به پایین کوه انتقال دادند و سپس تحویل عوامل مربوطه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر