بهادری جهرمی: اقدامات دولت سیزدهم، کشور را در مسیر موفقیت قرار داده است

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در یک دهه پیش از دولت سیزدهم، مسیر ایجاد شده در کشور روند رو به رشدی نبود، گفت: اکنون و با تدابیر دولت مردمی، ایران اسلامی در مسیر رشد و موفقیت قرار گرفته است.

بهادری جهرمی: اقدامات دولت سیزدهم، کشور را در مسیر موفقیت قرار داده است

به گزارش مملکت آنلاین، علی بهادری جهرمی امروز در جمع طلاب و روحانیون ارومیه‌ افزود: وضعیت کشور با تغییر سیاست‌ها در دولت سیزدهم فرق کرده و نشانه‌های شکست دشمن به ویژه در حوزه تحریم‌های همه جانبه علیه ایران آشکار شد.

وی همچنین با اعلام اینکه در مسیر رشد و موفقیت بوده و بعد از یک دهه پسرفت به مسیر انقلاب برگشته‌ایم، ادامه داد: دولت مردمی مسیر پیشرفت رو به جلو را هموار کرده ولی هنوز بر مشکلات فائق نیامده‌ و بسیاری از بنیان‌های خراب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را نتوانسته پا برجا کند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در حال حاضر در میدان جنگ هستیم ولی خیلی‌ها این موضوع را جدی نگرفته‌اند، افزود: متاسفانه هم رزم‌های ما در این جنگ‌ تیر خورده یا اسیر می شوند ولی ما به او یک لگد زده و فحش هم می‌دهیم.

بهادری جهرمی همچنین با اعلام اینکه دنیای امروز دنیای ساده‌ای نیست، یادآور شد: در عرصه جنگ، دشمن اقدامات خود را انجام می‌دهد و باید در جنگ‌ ترکیبی از ظرفیت‌های خود و دشمن اطلاع داشته و آنگاه متناسب با آن مقابله کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام سلطه از سه بازوی سیاسی، اقتصادی و نظامی در سال‌های طولانی در دنیا استفاده کرده، افزود: امروز در هر سه حوزه وضعیت دنیا تغییر کرده و در بسیاری موارد، خود آنها به قدرت ایران اذعان دارند.

سخنگوی دولت همچنین تاکید کرد: امروز، شرکت‌های اروپایی و آمریکایی تحریم‌ها را دور می‌زنند و برخی قدرت‌های برتر جهان از حذف دلار سخن می‌گویند؛ برای اینکه ایران اسلامی این مفهوم را فعال کرده و زنده نگه داشته است.

بهادری جهرمی در پایان با اشاره به اینکه اصلی ترین موضوعی که غرب برای فشار بر کشورمان روی آن تمرکز کرده، حوزه اقتصاد ایران برای نارضایتی مردم بود، ادامه داد: علیرغم تلاش زیاد در این حوزه، نتوانستند پیروز شوند و ایجاد رشد اقتصادی پس از سال‌ها در کشور از جمله نشانه های پیروزی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر