این مالکان خانه‌ها تشویق می‌شوند

مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: مالکانی که قرارداد‌های اجاره بیش از دو یا سه ساله امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهند مشمول معافیت‌های مالیاتی و افزایش نرخ سود می شوند.

این مالکان خانه‌ها تشویق می‌شوند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قرارداد‌های اجاره بیش از دو یا سه ساله امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهند معافیت‌های مالیاتی و افزایش نرخ سود برای این متقاضیان پیشنهاد شده است.
سادات با اشاره به بسته تدوین شده برای ساماندهی بازار مسکن گفت: بخشی از بسته تدوین شده برای ساماندهی بازار اجاره شامل گشت‌هایی است که از طریق اتحادیه اصناف و مشاوران املاک با پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی اجرا شده است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی چندین اقدام فوری را برای ساماندهی بازار مسکن شامل شناسایی خانه‌های خالی و عرضه آن به بازار مسکن و همچنین ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک فاقد مجوز عنوان کرد.
وی گفت: از ۵۷۰ هزار خانه خالی که اطلاعات آن‌ها در دسترس بود برای نزدیک به ۳۰۰ هزار خانه خالی برگه تشخیص صادر شده است. این دسته از مالکان به عنوان بدهکاران مالیاتی هستند که در فرآیند اخذ مالیات قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر