همایش ۵۶ سالگی "پیکان" برگزار می‌شود

پیکان‌سواران همزمان با ۵۶ سالگی ساخت «پیکان» در ایران، روز جمعه گردهم می‌آیند.

همایش ۵۶ سالگی "پیکان" برگزار می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این گردهم‌آیی، جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو پیکان کلاسیک و کلکسیونی تولیدشده از مدل‌های جوانان، کار، تاکسی، دولوکس، اتوماتیک و پیکان وانت در محوطه برج میلاد تهران انجام می‌شود.

این خودروها که با وجود کلاسیک بودن، از نظر فنی و کالبدی در وضعیت مناسبی قرار دارند، از سراسر کشور، از جمله همدان، مرکزی، فارس، مشهد، مازندران، گیلان، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه و ... به انگیزه گرامی‌داشت پنجاه و ششمین سالروز آغاز تولید پیکان در ایران در برج میلاد تهران در معرض بازدید عموم گذاشته می‌شوند.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، ایجاد محفلی تخصصی برای تبادل اطلاعات میان مالکان و علاقه‌مندان پیکان از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

این گردهمایی از سوی کلوپ ملی پیکان ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک، به ویژه پیکان می‌توانند روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در محل پارکینگ شماره ۳ برج میلاد حضور داشته باشند. شرکت در این گردهمایی رایگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر