نمایشگاه هنر‌های تجسمی در شهرکرد آغاز شد

نمایشگاه هنر‌های تجسمی با ۵۰ اثر در شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاهی از آثار ۲۵ بانوی هنرمند استان برپا شده است.

فرجی افزود: موضوع این تابلو‌های نقاشی از داستان‌های کهن هزار و یک شب انتخاب شده و در خلق این آثار از تکنیک‌های نوین نقاشی مدرن استفاده شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته، در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بازید علاقه‌مندان، دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر