پرواز ۱۷۱۰ ساعته بالگردهای هلال احمر در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت خدمات هلیکوپتری نوید از ۱۷۱۰ ساعت پرواز امدادی بالگردهای جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

پرواز ۱۷۱۰ ساعته بالگردهای هلال احمر در سال ۱۴۰۱

به گزارش مملکت آنلاین، کاپیتان امیر جلالیان در تشریح اقدامات ناوگان امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر از انجام ۱۷۱۰ ساعت پرواز امدادی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بخشی از پروازهای ناوگان هوایی هلال احمر برای انتقال مصدومین حوادث مختلف انجام شده و بر همین اساس ۲۰۵ شهروند توسط بالگردهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل شرکت خدمات هلیکوپتری نوید افزود:‌این ۱۷۱۰ ساعت پرواز در قالب دو هزار و ۹۲ سورتی انجام شده که بخشی از این پروازها برای انتقال مصدومان سوانح مختلف به مراکز درمانی بوده است.بر همین اساس ۲۰۵ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و چهار هزار و ۴۱ امدادگر نیز برای امدادرسانی به مناطق صعب العبور توسط بالگرد جا به جا شدند.

کاپیتان جلالیان تصریح کرد: علاوه بر این ۲۵۴ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم اقلام زیستی و امدادی برای کمک به متاثرین از حوادث مختلف توسط بالگردهای هلال احمر به مناطق آسیب دیده منتقل شده است.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، وی افزود: تمامی‌بالگردهای هلال احمر در ایام نوروز ۱۴۰۲ در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز حادثه‌، با سرعت به شهروندان در تمام نقاط کشور امدادرسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر