۸۰۰ مدرسه در اصفهان آماده میزبانی از مسافران

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از تجهیز ۸۰۰ باب مدرسه با هفت هزار کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در این استان خبر داد.

۸۰۰ مدرسه در اصفهان آماده میزبانی از مسافران

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی مُنتجب، روز شنبه در جمع خبرنگاران در اداره‌ کل آموزش و پرورش افزود: از این تعداد ۶۰۰ باب مدرسه در شهر اصفهان واقع است.

وی با اشاره به پیش بینی‌های جوی مبنی بر احتمال بارش در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیش بینی شده است که وفق متغییرات شرایط جوی، تعداد فضاهای سرپوشیده برای اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی نیز افزایش ‌یابد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: هفت ستاد کلی در ورودی‌های استان برای راهنمایی، معرفی و پذیرش مسافران دایر شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز ذخیره(رزرو) اینترنتی اسکان فرهنگیان از ۲۵ اسفند گفت: تاکنون ۸۵۰ خانوار فرهنگی در مدارس اصفهان پذیرش شده‌اند.

منتجب با اشاره به دسته‌بندی مدارس استان به سه نوع "الف"، "ب" و "ج" گفت: مدارس نوع "الف" دارای امکاناتی نظیر فرش، بخچال و تلویزیون، مدارس نوع "ب" با همان امکانات ولی بدون تلویزیون و مدارس نوع "ج" بدون تجهیزات بوده و صرفا برای پذیرش مسافران در شرایط بارندگی پیش بینی شده است.

وی همچنین به وجود اردوگاه شهید بهشتی واقع در باغ ابریشم با ظرفیت بالغ بر یکهزار نفر اشاره کرد و گفت: طبخ و توزیع غذا برای مسافران در این مرکز انجام می‌شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: علاوه بر این، ویلاهای موجود آموزش و پرورش در شهرستان چادگان و باغبهادران نیز آماده پذیرش مسافران فرهنگی از طریق مراجعه به ستادهای اسکان است.

وی پیش بینی کرد که در ایام تعطیلات نوروزی بالغ بر ۳۷ هزار مسافر در محل‌های اسکان آموزش و پرورش استان اصفهان پذیرش شوند و استقرار یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر