شکست تیم ملی مقابل قطر در هندبال ساحلی قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال ساحلی ایران امروز در مسابقه‌های قهرمانی آسیا برابر قطر پرافتخارترین تیم آسیا تن به شکست داد.

شکست تیم ملی مقابل قطر در هندبال ساحلی قهرمانی آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی قطر رفت و در پایان برابر پرافتخارترین تیم هندبال ساحلی آسیا با نتیجه ۲بر صفر شکست خورد.
شاگردان قشقایی‌راد که جوان‌ترین تیم این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا را با میانگین سنی ۱۸ و ۶ دهم تشکیل می‌دهند، در نیمه نخست با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ مقابل حریف شکست خوردند و در نیمه دوم نیز ۲۳ بر ۲۰ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود قطر به اتمام برسد.

تیم ملی هندبال ساحلی قطر با ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در آسیا و دو مدال برنز جهان پرافتخارترین تیم ملی هندبال ساحلی در آسیا به شمار می‌آید.

بدین ترتیب ملی‌پوشان ایران باید در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی عمان بروند. تیم ملی قطر نیز در مرحله نیمه نهایی با ویتنام مصاف خواهد کرد.

آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا تا ۲۸ اسفند به میزبانی بالی اندونزی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر