محدودیت ترافیکی اهواز در شب چهارشنبه سوری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب چهارشنبه‌سوری در اهواز خبر داد.

محدودیت ترافیکی اهواز در شب چهارشنبه سوری

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ فرید کریمی‌زاده با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ویژه چهارشنبه‌سوری در اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ امنیت شهروندان که خط قرمز پلیس است تمامی همکاران در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین ازدحام و ترافیک سنگین در مناطق کیانپارس و زیتون باشد، برای کاهش حجم تردد و پیشگیری از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به وسایل نقلیه و جلوگیری از سلب آسایش شهروندان، محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ امروز (۲۳ اسفندماه) تا بامداد چهارشنبه اعمال می‌شود، گفت: تمام دور برگردان‌های بلوار ساحلی غربی از پل پنجم تا پل سوم، ورودی‌های خیابان‌های ۲، ۵، ۹، ۱۳ و ۱۷، میهن، سروش و شهریور، بلوار ایدون از خیابان ۱ تا خیابان ۱۹ غربی و خیابان مطهری و الهام، سروش و اسفند، فلکه چهارم کیانپارس به سمت بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و فلکه دوم کیانپارس تقاطع توحید مسیر جنوب به شمال مسدود خواهند شد و بلوار ساحلی شرقی، پل سوم و خیابان‌های خرداد و شهید وهابی مسیرهای جایگزین هستند.

کریمی‌زاده گفت: در ورودی خیابان اصلی زیتون از سمت بلوار شهید سلیمانی، خروجی فلکه چیتا به طرف میدان پارک، میدان پارک نبش بانک رفاه ممنوعیت تردد و در میدان پارک به سمت میدان سنگر و بلعکس محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود و مسیرهای جایگزین و اضطراری این منطقه خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با تاکید بر مشارکت شهروندان در همکاری با پلیس گفت: در این ایام پایانی سال خانواده‌ها مراقب فرزندان‌شان باشند تا مبادا دست به خطایی بزنند و نوروز را به کام خود یا دیگران تلخ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر