عملیات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۶۹ هزار جوان و داوطلب این جمعیت از روز ۲۴ اسفند، عملیات بزرگ نوروزی را در ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

عملیات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین از جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در جریان برگزاری طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۱ در حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: در این روزهای پایانی سال و در پایان صدمین سالگرد جمعیت هلال احمر با شور و نشاط انقلابی و روحیه جهادی آماده خدمت رسانی بزرگ در نوروز ۱۴۰۲ هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: ۶۹ هزار جوان و داوطلب هلال احمر، عملیات بزرگ نوروزی را از سه شنبه ۲۴ اسفند شروع می‌کنند. در این عملیات علاوه بر خدمات امداد و نجات، خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز در ورودی و خروجی‌های شهرها ارائه می‌شود.
کولیوند در ادامه ضمن اشاره به اینکه محل‌هایی برای بازی و سرگرمی‌کودکان هم توسط هلال‌احمر ایجاد می‌شود اضافه کرد: محیط های شاداب و جذاب برای مردم ایجاد می‌شود تا نوروزی پرنشاط را تجربه کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: در عملیات نوروزی، محیط های آموزشی نیز برای آموزش همگانی مردم ایجاد می‌شود. علاوه بر این، پشتوانه نیروی انسانی در ایام نوروز بیش از ۲ میلیون نفر خواهد بود و در صورت لزوم از این تعداد نیرو هم استفاده خواهد شد.
کولیوند در ادامه از حضور تیم های سحر در عملیات نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: بالگردهای هلال احمر هم در ایام نوروز برای ارائه خدمات امدادی به مردم فعال هستند.
کولیوند با تاکید بر اینکه در هلال‌احمر تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کمترین حادثه‌ها و کمترین جانباخته‌ها را داشته باشیم و مردم عزیز آسایش خوبی را در ایام نوروز داشته باشند، افزود: جمعیت هلال احمر همیشه آسایش خود را فدای آرامش ملت می‌کند تا مردم بتوانند سفرهای خود را انجام دهند و از تعطیلات استفاده کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر اینکه هلال احمر با تمام توان و با حفظ کرامت تمام مراجعه‌کنندگان به این جمعیت خدمت رسانی را با کیفیت و با سرعت ارائه خواهد کرد گفت: مطمئنا وقتی آغاز کار ما در یک محیط مقدس مثل حرم مطهر آغاز می‌شود، برکاتی را برای ما به دنبال خواهد داشت.
کولیوند با اشاره به اینکه برای عملیات نوروز علاوه بر خدمات امدادی، در پیشگیری هم پیشقدم هستیم، توضیح داد: ماه رمضان را در پیش داریم و باید از این فرصت برای کمک به مستمندان و نیازمندان استفاده کنیم. عید فطر، روز قدس، هلال رحمت، طرح نیابت را فقط در فروردین ماه داریم و شاهد فشردگی خدمات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر