آغاز توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند

میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ یکسره فعال خواهند بود.

آغاز توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند

به گزارش مملکت آنلاین، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ساعت کار میادین در روزهای آخر سال گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ به صورت یکسره فعال خواهند بود و در روز دوشنبه ۲۹ اسفند نیز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰ به صورت یکسره فعالیت خواهند داشت.

به گفته وی، میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه یکم و دوم فروردین ماه و همچنین روز سیزدهم فروردین ماه تعطیل است.

فصاحت یادآور شد: میادین و بازارهای ۲۲ گانه شهرداری تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ فعال خواهند بود و از روز شنبه پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه کلیه میادین و بازارها از ساعت ۸ لغایت ۱۳:۳۰ به صورت یکسره فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر