قیمت دلار تا کانال ۴۷ هزار تومانی افت کرد

نرخ ارز که در هفته گذشته روند کاهشی به خود گرفت و تا حدود ۴۸ هزار تومان هم کاهش پیدا کرد روز جمعه و در پی انتشار خبر توافق بین ایران و عربستان به روند کاهشی خود ادامه داد و هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی به ۴۷ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار تا کانال ۴۷ هزار تومانی افت کرد

به گزارش مملکت آنلاین، قیمت انواع ارز از ابتدای هفته‌ای که گذشت روند کاهشی به خود گرفته به گونه‌ای که قیمت هر دلار آمریکا در این بازه زمانی از حدود ۶۰ هزار تومان به کمتر از ۴۹ هزار تومان در روزهای گذشته در بازار غیر رسمی رسید.

البته در روزهای گذشته قیمت دلار افزایش نسبی و جزئی پیدا کرد اما روز جمعه و با انتشار خبر توافق بین ایران و عربستان و ازسرگیری روابط دیپلماتیک بین دو کشور، بازار ارز نیز پاسخ مثبت به این اتفاق نشان داد.

به گونه‌ای که هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی از حدود ۴۹ هزار تومان روز جمعه را آغاز کرد و نهایتا تا لحظه انتشار این خبر با قیمتی حدود ۴۷ هزار و ۷۰۰ تومان نیز معامله شد. البته یورو نیز در بازار غیر رسمی امروز از حدود ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا بیش از ۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرد.

با توجه به اخبار منتشر شده در هفته گذشته درباره توافق‌های صورت گرفته بین ایران و عراق، ایران و عربستان و ... همچنین با توجه به ادامه داشتن روند آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران پیش بینی می‌شود که بازار ارز در روزهای آتی نیز روند کاهشی به خود بگیرد.

در لحظه انتشار این خبر قیمت دلار به نزدیک ۴۶ هزار تومان هم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر