مسمومیت ۱۰ دانش آموز شهرستان ایوان ایلام

علایم شبیه مسمومیت ۱۰ دانش آموز شهرستان ایوان ایلام مشاهده شد.

به گزارش مملکت آنلاین، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۱۰ دانش آموز دختر شهرستان ایوان امروز با علایم شبیه مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند.

مسعود احمدیان افزود: روند درمان این دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول با مراجعه به مراکز درمانی انجام شد که در نهایت هفت نفر ترخیص و سه نفر برای بررسی بیشتر همچنان در مرکز درمانی هستند.

وی یادآور شد: حال عمومی این دانش آموزان مناسب است و تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر