بازیگر معروف سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد

شهرام عبدلی به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شد.

به گزارش مملکت آنلاین، بر اساس خبری که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، امیر غفارمنش گفته است که شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد و می‌گوید که حالم خوب نیست و من را به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است.

در حال حاضر یک عمل جراحی روی این بازیگر انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محض عادی شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر