شهروند کارت کارکنان شهرداری تهران رونمایی شد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی از «شهروندکارت» فروشگاه شهروند برای کارکنان در راستای اجرای بسته خرسندساز خبر داد.

شهروند کارت کارکنان شهرداری تهران رونمایی شد

به گزارش مملکت آنلاین، مجید باقری با اشاره به رونمایی از شهروندکارت فروشگاه شهروند اظهار کرد: امکان خرید اقساطی از شهروند تا سقف اعتبار ۵۰ میلیون تومان فراهم شده که بر اساس زمان‌بندی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اعلام اینکه این کارت ها دارای اعتبار خرید کالای با دوام تا سقف ۵۰ میلیون تومان است، یادآور شد: کارکنان با داشتن شهرکارت‌ها امکان خرید اجناس فروشگاهی تا سقف چهار میلیون تومان را خواهند داشت.

وی ادامه داد: در صورت استفاده از اعتبارهای اختصاصی، اقساط آن بدون مراجعه کارکنان به واحدهای مالی و ارائه هرگونه تضمینی به بانک از حقوق آنها در اقساط بلند مدت کسر می شود.

باقری درباره استقبال کارکنان از اقداماتی از این قبیل گفت: با توجه به استقبال زیاد کارکنان از «شهرکارت فروشگاه‌های اتکا» با مقدمات و زیرساخت‌های ایجادشده از امروز چهارشنبه پنجم بهمن ماه توزیع گسترده شهروندکارت آغاز می‌شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه مدت‌ها بستر مناسبی برای این اقدام وجود نداشت، یادآور شد: با هماهنگی و همراهی مدیریت فروشگاه شهروند، تمهیداتی اتخاذ شده تا کارکنان از «شهروندکارت» استفاده کنند.

وی همچنین تصریح کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای کالاهای بادوام و چهار میلیون تومان برای خرید کالاهای پرمصرف پیش بینی شده است.

باقری با بیان اینکه کارت‌ها از امروز توزیع و پس از اتمام توزیع همزمان با میلاد حضرت علی (ع) شارژ اعتبار آن آغاز می‌شود، گفت: برای خرید چهار میلیون تومانی از زمان تحویل کارت، امکان استفاده وجود دارد و مبلغ از فیش حقوقی در ۲ ماه بدون سود، کسر خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، باقری تاکید کرد: مبالغ کارت های۵۰ میلیون تومانی نیز متناسب با سیاست فروشگاه شهروند به صورت یک ساله و با سود ۱۲ درصد، دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر