پایان کار تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی جهان با شکست پنجم

تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان، مقابل لهستان مغلوب شد.

پایان کار تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی جهان با شکست پنجم

به گزارش مملکت آنلاین، شاگردان وسلین وویوویچ در آخرین دیدار از مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان، لهستان/سوئد، مقابل میزبان به میدان رفتند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۶ مغلوب لهستان شدند.

افشین صادقی اولین گل این بازی را در ۵۵ ثانیه اول به ثمر رساند اما از همان ابتدا ملی‌پوشان ایران ۵ گل عقب ماندند و در نهایت نیز نتوانستند این اختلاف را جبران کنند و نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود لهستان به پایان رسید. 

در نیمه اول و دوم محمد سیاوشی درون دروازه ایران قرار داشت.

افشین صادقی ۶ گل، محمدرضا اورعی ۶ گل، محمدرضا کاظمی ۲ گل، رضا یادگاری ۳ گل، شهاب صادق‌زاده، صابر حیدری و یاسین کبیریان‌جو گلزنان ایران در این بازی بودند. 

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو شکست برابر مونته‌نگرو و اسپانیا و یک پیروزی مقابل شیلی با کسب دو امتیاز برای اولین‌بار در تاریخ هندبال ایران راهی مرحله اصلی شدند. آنها در مرحله اصلی مقابل فرانسه و اسلوونی شکست خوردند.

رتبه تیم ملی هندبال ایران در پایان مسابقات بقیه گروه‌ها و فردا شب مشخص خواهد شد. ۲ تیم اول هر گروه راهی پلی‌آف می‌شوند و سایر تیم‌ها با توجه به نتایج در رده نهم تا ۲۴ قرار خواهند گرفت.

در این روز در این گروه اسلوونی با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ مقابل مونته‌نگرو به پیروزی رسیده است و دیدار اسپانیا و فرانسه نیز تا ساعتی دیگر انجام می‌شود. 

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد ۲۰ ملی‌پوش حاضر در این مسابقات هستند.

هدایت این تیم به عهده وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی به عهده دارند.

*نتایج رقابت‌های تیم ملی هندبال مردان ایران در قهرمانی جهان: 

  • ایران ۲۵ - شیلی ۲۴
  • ایران ۳۱ - مونته‌نگرو ۳۴
  • ایران ۲۲ - اسپانیا ۳۵
  • ایران ۲۱ - اسلوونی ۳۸
  • ایران ۲۹ - فرانسه ۴۱
  • ایران۲۲ - لهستان۲۶

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی آغاز شده و تا ۹ بهمن ادامه دارد. در مرحله گروهی ۳۲ تیم با هم رقابت کردند که در پایان ۲۴ تیم راهی دور اصلی شدند و ۸ تیم دیگر به پرزیدنت کاپ راه یافتند. 

۲۴ تیم حاضر در دور اصلی در چهار گروه رقابت خواهند کرد که در پایان از هر گروه ۲ تیم به پلی آف صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر