تهیه پیش نویس طرحی برای اقدام متقابل با بیانیه اخیر پارلمان اروپا در کمیسیون امنیت ملی مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.

تهیه پیش نویس طرحی برای اقدام متقابل با بیانیه اخیر پارلمان اروپا در کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش مملکت آنلاین، وحید جلال زاده در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز، گفت: با توجه به اقدام اخیر پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی صبح امروز مجلس یک جلسه علنی با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر امور خارجه برگزار کرد.

وی بیان کرد: در این جلسه درباره اقدامات متقابل ما به غربی ها بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان مجلس هم حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در این جلسه انتظارات خود را از دستگاه دیپلماسی کشورمان مطرح و تاکید کردند که وزارت خارجه باید ابتکار عمل بیشتری در پاسخ به اقدامات غربی ها داشته باشد و ما باید همواره قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به رقبا نشان دهیم و اقدامات متقابل ما باید همراه با اجماع داخلی باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش نویس طرحی برای اقدام متقابل با بیانیه اخیر پارلمان اروپا و یا هر اقدام دیگری که از سوی آنها انجام شود، در کمیسیون امنیت ملی مجلس تهیه شده است.

جلال زاده ادامه داد: ما امیدواریم این موضوع را در کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز به اتمام برسانیم تا هر چه زودتر در صحن مجلس اعلام وصول شود و در دستورکار قرار گیرد. نمایندگان مجلس پشت نهادهای انقلابی هستند و به هیچ وجه از حقوق ملت کوتاه نمی آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر