سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به شرکت‌ها تخصیص یافت

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به شرکت‌های تاکسی اینترنتی تخصیص داده شده است.

به گزارش مملکت آنلاین، سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی از تیر امسال برای آنها واریز نشده است و اکنون حدود پنج ماه است که رانندگان این تاکسی‌ها، از بنزین آزاد استفاده می‌کنند.

طبق پیگیری های باشگاه خبرنگاران از شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی یک منبع آگاه در این شرکت گفت:در حال حاضر سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی به شرکت های مذکور تخصیص داده شده است.

او گفت:احتمالا فرآیند تخصیص سوخت به تاکسی های اینترنتی از طرف شرکت های ذیربط دچار مشکل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر