معاون شهردار تهران گفت: اتوبوسهای دست دوم از آلمان به تهران میآیند و کیفیت آنها بهتر از اتوبوسهای فعلی است.
سخنگوی شهرداری تهران به انتقاد نماینده مجلس در مورد خرید اتوبوس دستدوم برای تهران واکنش نشان داد.